lifeofkirre.blogg.se

Mobbning

Publicerad 2012-10-13 15:06:00 i Allmänt

Idag skickade min kära bror en länk och han ville att jag skulle se och läsa. Det fick mig att må väldigt illa till mods. Så nu tänkte jag prata om något jag är emot.
Denna länk handlar om Amanda todd, en tjej som blev lurad av sina kompisar, även killen hon gillade! Jag tänker inte berätta hennes story utan jag låter dom som vill se den själva göra de!
http://www.youtube.com/watch?v=vOHXGNx-E7E&feature=share
 
 
Jag vet att hon mådde skit för jag har själv vart utsatt av mobbning. Folk som stirrade på mig i korridorerna, de kanske inte låter så farligt men när man går där, hör och ser att det är just dig folk skrattar åt så mår man piss. Jag har vant mig vid sakerna och orkar inte göra nåt åt de. Jag tänker bara att dehär e dom sista åren sen slipper jag all den skiten. Jag vet att folk tycker illa om mig och att folk pratar skit bakom min rygg! Folk som 1 gång vart mina vänner men varför lyssna på folk som inte bryr sig om än! Hellre 10 äkta vänner än 1000 falska! 
Det är ofta jag suttit med kniv och tabletter för att jag bara velat lämna och må bra men alltid har de vart något som hindrar mig! Minnen elr vänner! Mobbning är inte min enda annledning till att jag mår som jag gör men de är bara saker mina närmsta vet!
 
Jag fattar bara inte hur mobbarna tänker?! Lixx vad är de för kul med att förstöra andras liv och få dom må psykiskt dåligt?  Förstår dom konsekvenserna? att dom kanske drar en annan människa till döden! Tänk om ist för en dag kommer detta ifatt er på ett elr annat sätt.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-13 20:33:42

Bra sagt Erik!! Du är den bästa kämpen som finns!!

Svar: yes!
Erik Larsson

Postat av: Johanna (En god vän till dig)

Publicerad 2012-11-19 13:45:46

Håller med dig Kirre :)<3
Mobbare borde fan inte få finnas<3

Kram miss you!

Svar: det borde dom verkligen inte!<3
kram miss you 2!
Erik Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela