lifeofkirre.blogg.se

Nummer 1 om 3 månader?!

Publicerad 2012-09-13 22:05:00 i Allmänt

Hehehe dagens inlägg kommer kanske bli lite galet/konstigt för jag fattar inte ens själv..
Det började med att jag kom hem från en lång skoldag och de vi skulle göra va att äta. när vi slog oss ner så började Mamma och Görgen prata om natten, varför dom inte hade sovit. Då hade dom tydligen planerat hela natten om flytten in till Oskarshamn och lite annat. Bara dom närmaste vet hela planen men vi ska iaf flytta in till Oskarshamn så fort mamma hittar ett ställe! Men iaf back to buisness(stav) När vi satt och pratade vid maten så nämde dom nåt om att första planen sker om 3 månader och nyfiken som man e så har jag gått och klurat på detta hela dagen men kommer inte fram till nåt vettigt.
 
Mina misstankar va typ:
1. Planering inför ett syskon till mig och simon
2. Någon sorts nyårsfest
3. Julfirande med jörgens bror m. familj
4. något fint till mig (A)
5. något djävulskap..
 

Jag oh simon
 

Mamma oh görgen
 
Förslaget om Nmr 1 om 3 månader kom från Mamma

Kommentarer

Postat av: Niisseee

Publicerad 2012-09-13 22:34:46

FAAN om de blir fest hoppas jag att jag blir bjuden!! ;)

Svar: du blir den första jag ringer bror!! ;)
Niisseeee!
Erik Larsson

Postat av: Niisseee

Publicerad 2012-09-13 22:46:51

Hoppas jag ;)
Skulle va grymt nice o festa me bror igen :D

Svar: ahfan ;)visst de broder, it will be LEGEN.. WHAIT FOR IT.. DARY! :D
Erik Larsson

Postat av: Niiseee

Publicerad 2012-09-13 22:55:50

YES!! :D
ITS GONNA BE FUCKING EPIC!!!! ;)

Svar: hell yeah bro!!!! c;
Erik Larsson

Postat av: JASMINAAAAA

Publicerad 2012-09-14 17:00:15

vad söööta! :D

Svar: Visst är dom c:
Erik Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela