lifeofkirre.blogg.se

FT12a Oscarsgymnasiet

Publicerad 2012-09-12 20:06:27 i Allmänt

(skolan) Bild tagen från google!
 

Ja nu har vi gått i cirka 3-4 veckor och de verkar va väldigt chill!
Innan gick jag i vallhalla i klass 92f, där lärarna sög oh va dåliga, skåpet va fullt av böcker och vi hade minst 3 läxor i veckan. Korridorerna va äckliga och klassrummen va fula, de är inget jag saknar. Men eftersom vi gick i nian så va de ju dags att söka till gymnasie och mitt program blev Fordon & Transport. Vi är 2 klasser och våran är A-klassen, (FT12a). Vi är en blandad klass på lärlingar och fordon, typ 17 pers tror jag vi är men bara 10 som är fordon. Varannan vecka så delas vi då vi fordon åker ner till garaget och lärlingarna gör sin grej. Lärarna är as bra, vi har typ inga böcker så skåpen är nästan tomma och vi har inga läxor. Oscarsgymnasiet är en skola jag rekomenderar och de är säkert fler som gör!
 

(skåpen) Bild tagen från google!
 
Förslaget om FT12a kom från Camilla och Linnea
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-09-12 21:29:56

Tjo Kirre! Tänkte följa din blogg nu :p uppdatera gärna på bilddagboken när du gör nya inlägg :) chillt med gymnasiet fan, längtar till nästa år! <3 peace out // Nea

Svar: Tjena tjena! låter bra de :) de lovar jag att göra du :) ja de e verkligen chill så kämpa på nu sista året:)<3
Erik Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela