lifeofkirre.blogg.se

Mrs. Badgirl

Publicerad 2012-09-14 18:47:45 i Allmänt

Jasmina
 

Kommer inte riktigt ihåg hur vi började prata men vi träffades iaf genom min styvsyster Anneli.
I början pratade vi nästan hela tiden, vi hade alltid kul och planerade massa saker, saker som inte hänt än men skulle va underbart om de gjorde. Varje dag så va höjdpunkten att få logga in på msn och pratade med dig! vi kunde ju inte träffas eftersom vi bor 123456789 mil ifrån varann, ( Oskarshamn - Stockholm). Jag vet inte varför men efter ett tag så slutade vi helt plötsligt prata, tror inte vi pratade på minst 3 månader av någon konstig anledning. Sen en dag under 2011 när jag loggade in så började ditt namn blinka nere i hörnet och efter det så kunde jag inte sluta prata med dig eller sluta tänka på dig! Vi blev tillsammans och vi träffades och de blev den underbaraste tiden i mitt liv. Det går inte en dag utan att jag tänker tillbaka till den tiden. Men just nu är jag glad över att bara få va din vän! Kan ju oxå passa på oh säga att vi ses om några veckor igen :)
 
peace out Blubb.<3
 

Kommentarer

Postat av: Anneli :P

Publicerad 2012-09-15 00:37:49

Hihihihih!! :D

Svar: hihi c:
Erik Larsson

Postat av: Anneli :p

Publicerad 2012-09-19 09:30:25

Vad gör duuu!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela