lifeofkirre.blogg.se

My darlings

Publicerad 2012-09-10 19:41:00 i Allmänt

 
                    
 
 Tjena Niisseeeeee!!!!!! :)
 
Tänkte starta om med bloggandet, så bytte namn från awesooometown.blogg.se
                                                                        till lifeofkirre.blogg.se
Ni får gärna säga och ge förslag på saker jag ska skriva och ta upp i bloggen :)
 
Som första inlägg tänkte jag Lägga ut några bilder på mina darlingar ;)
Inte de bästa bilderna men här är mina 3 stjärnor på höger arm. Varför just stjärnor? För jag hittade en bild på google med en stjärna som va väldigt snygg men jag ville ha nåt speciellt såååå.. Jag skickade bilden med stjärnan till pappas kusin Daniel, som sedan ritade om den och gjorde 3 exemplar. Först var det meningen att jag bara skulle göra 1 men eftersom jag gjorde första så pass liten så kunde jag lika gärna  göra dom andra 2 oxå! Dom står inte för nåt speciellt utan jag gjorde dom ist för piercingar. Sammanlagt kostade dom 3 tillsammans 1600kr men jag blev bara nöjd med 1..(den första) Dom andra 2 blev snea, de är inget man lägger märke till bara sådär men det syns.. Den första gjordes sommaren 2011 och dom andra 2 gjordes någon gång under 2012.



Min fjärde tatuering gjordes i fredags 7/9-12 av samma person som gjorde min första tatuering. Vilket betyder att jag blev väldigt nöjd med den! Jag gav 1000kr och den tog cirka 1 timme att göra.
Anlednigen att jag gjorde denna va för en väldigt speciell person i mitt liv gick bort i April 2012, (morfar).
Han kämpade väldigt länge i lungcanser och de va väldigt jobbigt att se honom så, att se en person som betyder så mycket bara tyna bort utan att kunna hjälpa, Jag stod vid hans sida den sista tiden tillsammans med honom, jag struntade i skolan en vecka för att jag ville va hos honom sista tiden.
 
Förslaget om mina darlings kom från Jasmina

Kommentarer

Postat av: Jasmina :D

Publicerad 2012-09-10 19:51:14

Hahhaaa, du gjorde som jag sa :D

Svar: Självklart gjorde jag de! :)
Erik Larsson

Postat av: Anneli :P

Publicerad 2012-09-11 18:28:56

Eriiiiik.. I love you're tattoos!

Svar: Anneli.. tack det värmer att höra:) miss you sis!<3
Erik Larsson

Postat av: Annelli

Publicerad 2012-09-13 14:16:01

Miss u 2 bro!! <3

Svar: !!<3
Erik Larsson

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-13 17:56:01

Så fina så!! Bäst är den över morfar:´(
Kram mamma

Svar: ja visst de! :/kram
Erik Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela