lifeofkirre.blogg.se

En gång för länge sen..

Publicerad 2012-09-11 20:23:00 i Allmänt

Det är inte mycket jag minns från min barndom men jag minns att vi hade finaste kontakten en gång för länge sen.. pappa!
Vi spelade bandy tsm ute på gården, jag följde med hem till din bästa vän Henrik där vi alltid hade lika kul! Ni skämde bort mig med saft och bullar. Jag kollade på när ni spelade fotboll och jag mådde så bra då jag hade en riktig far! Då jag kunde ty mig till dig.
Kommer ihåg leksaksborgen jag fick på julafton, du satt på golvet, grejjade och höll på för att få ihop den så att vi kunde leka med den. Älskade varje stund då vi gjorde saker tillsammans.
som sagt vi har fina minnen från en gång för länge sen då vi hade bra kontakt och jag önskar den tiden kunde ha fortsatt!
 
Men jag hoppas att vi kan börja om på en ny kula nu och starta nya minnen som om de vore för länge sen, vill kunna ta mina saker och åka till farsan.
 

 
Förslaget om En gång för länge sen.. kom från pappa

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-09-11 22:39:24

Du är mitt allt min älskade son. <3<3<3<3<3<3<3 dig för alltid! Det är en självklar sak anser jag, att vi ska börja om på nytt. :-))<3

Kram// Din Pappa.

Svar: ja visst de :)<3kram
Erik Larsson

Postat av: camilla

Publicerad 2012-09-12 18:24:31

Skriv om din skola du valt att gå i nu i tre år vad du vill bli när du blir äldre

Svar: Okey det ska jag göra! :)
Erik Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela