lifeofkirre.blogg.se

wäää!!!

Publicerad 2013-01-30 17:49:27 i Allmänt

Okey nu var det tag sen man gjorde ett inlägg så tänkte skriva ett igen.

*23 November 2012 så hittade jag en underbar själ som jag älskar över allt annat! En tjej som jag älskar mer och mer för varje dag som går. Hon är tjejen som jag letat efter hela livet, hon är tjejen som får mig att le utan att göra något! att vakna en morgon och se hennes namn på mobil-displayen är det bästa som finns förutom att vakna brevid hennes sida! Hennes närhet kan få mig att sväva på moln och hon får mig att känna mig speciell! Aldrig förut har jag älskat någon lika mycket som jag älskar henne! Vill dela allt med henne! <3<3

Kommentarer

Postat av: Big Bro

Publicerad 2013-01-30 17:54:42

Äntligen mannen :) kommer ihåg hur vi har snackat om hur svårt de kan va o hitta rätt, men du har verkligen hittat henne :)
e grymt glad för din skull ;)))

Svar: jaaa jag kommer ihåg mannen, kärleken väntade runt hörnet på mig :)tack bro, de betyder! :)
Erik Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela